23 Kasım 2012 Cuma

WİNDOWS 8 ATİ EKRAN KARTI SORUNU


ati nin radeon 5xxx serisi veya 6xxx serisi ekran kartına sahip olan ve bi hevesle windows 8 kuran ve ekran kartını okutamayan arkadaşlar varsa (ekran kartı hibrit yani nvidia daki optimus özelliğiyle aynı özelliğe sahip ise) ve bilgisayar üreticinizin sağladığı bi sürücü yoksa ve amd sitesindede bi çözüm bulamadıysanız bu iki illegal sürücü işinizi görebilir.

radeon 5xxx serisi için(ati mobility radeon hd 5650m için test edilmiştir http://leshcatlabs.net/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=15  

radeon 6xxx serisi için;"Radeon (TM) HD 6370M" =test edilmiştir"Radeon (TM) HD 6470M""Radeon (TM) HD 6490M""Radeon (TM) HD 6630M""Radeon (TM) HD 6750M""Radeon (TM) HD 6770M""Radeon (TM) HD 7450M""Radeon (TM) HD 7470M""Radeon (TM) HD 7690M"Radeon (TM) HD 7690M XT"   http://leshcatlabs.net/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=9 

dosyalarını indirip yönetici olarak çalıştırıp kurulum yapın. Bunu sadece kendim çok uğraştığım için yazıyorum. kurulumla ilgili problemleri gerek olursa danışabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Dostum emeğine sağlık ama yararlana bilseydim iyi olucaktı indirme linki 404 hatası veriyor bana özelden uplayıp ulaşırmısın :(

    darkbluish1907@hotmail.com
    darkbluish1907@gmail.com

    YanıtlaSil